Thursday, November 3

Selamat Pengantin Baru , Kawan Baik


Salam , heeee , macam tak percaya jee , kawan baik saya dah kahwin ,
alhamdulilah , selamat jugee , perjalanan percintaan kau ,
aku betul-betul minta maaf sebab tak dapat datang waktu kahwin kau .
Totally busy dengan assingment , seruisly , aku happy korunk dah bersama .
heeee ..*rase tak sabar pulak dah kaween , sabar bell !

okey dah, dah berangan , sabar bell masa kau akan tiba . Kau akan jumpe , insyallah :)
well , doa banyak-banyak .
soo , milo aka Puan Fizah . So kau dah jadi isteri orang ta mao da perangai mcam aku nie ,
still budak , ngeeee ~
heeeee , hug and kiss , muahhhhh !

* kau sangat lah cantik di persandingan kau . aku doakan kebahagian kau hingga akhir hayat ,
cepat2 dapat baby tau . . .
aku bahagia kalau kau bahagia milo :(
heeeee :) kenagan aku dengan kau dekat rumah sewa dulu takan aku lupa sampai bila-bila .

Last but not least , sorii curi picture ko kat Facebook ! HAHAH !!, jangan marah keh !


nak jumpaa ;(

Oke dah dah dah , nak nangis

Kbai


Wsalammm , With Love Your Bestpren .

No comments:

Post a Comment