Thursday, December 16

im become an employee... *_^

jeng-jeng !! cik belle da keje la.. arghh !! bukan keje gaji bes
ar pom

kije cari smpingn na cri pengalaman jer...

keje kat kedai tudung RAFFAZ kat indian town kuantan jea kot...

tapi best la dpt bende barula kije neh...

how na communicate ngn org .

and how na kira pantas haa...

math aku da la fail !! haa... so aku kene pikap la sikit haa....

jap2 !!! na posing neh ckit !! hee =)




dalam kesengalan
haa !!! =)


neh anak owner kedai uh zulaikha secantik orangnyer nama dia..

coklet ta mata aku haa !!!! (poyo jea )




fuhhh ... bila tader customer gile la .... bapak laa borim nyer !!! neh la kije aku ...

ta borak men hurmm tu jela.. tapi havoc gile la !!!



borak ngn tika neh budak kat tmpt kije..
bile da borim..


pahtu bace majalah anis neh lepas ulang-ulang majalah neh.... eish al maklumlah kedai dia der mjalah islamic jer tader la na mcm aku remaja... pahtu majlh merepek..
elok jugak aku keje situ dpt la tengok mjlh islamis keh3 =)



pahtu mem bende neh lego kot men yang susun2 huruf jadi perkataan uh.

aku susun bukan kadi perkataan tapi aku susun bia sampai tinggi pahtu tiup haaa !!!

macm org gile pom ader ting tong !!! haaaaa!!!

u know what i love my life ♥ ~~~~~~~~~~~~!!!

No comments:

Post a Comment